Agencja 38 Content Communication już po raz trzeci odpowie za kompleksową obsługę komunikacyjną marek Hyal-Drop i Ektin (Bausch & Lomb). W tym roku do zadań zespołu specjalistów należeć będą działania strategiczne, media relations, współpraca z influencerami, działania digitalowe oraz ambientowe. Celem obu kampanii jest edukowanie Polaków w zakresie dbania o oczy – w zależności od potrzeb i dolegliwości.
Ektin edukuje w akcji „Otwórz oczy na alergię”
Kampania dla marki EKTIN skierowana jest do Polaków cierpiących na dolegliwości oczu charakterystyczne dla alergii – według statystyk to blisko połowa społeczeństwa. Jej celem jest pobudzenie dyskusji o oczach alergika i pokazanie, że dla wielu z nas uciążliwe objawy są towarzyszem codzienności przez sporą część roku. W ramach działań contentowych Ektin zbuduje świadomość i podpowie, jak zadbać o oczy alergika.
Realizacja przygotowanej strategii opierać się będzie na działaniach media relations, współpracy z ekspertem medycznym, działaniach contentowych z serwisem Medonet, kooperacji z influencerami
-alergikami oraz mikro-twórcami. Ponadto marka zaprosi do wspólnych działań Dorotę Gardias, która jako lubiana dziennikarka oraz prezenterka pogody będzie rozmawiać z alergologiem, jaki wpływ na dolegliwości alergiczne mają warunki meteorologiczne. Działania zaplanowano w kanale Instagram, gdzie konto znanej dziennikarki obserwuje ponad 200 tys. osób. Nowoczesnym i adekwatnym do realiów narzędziem komunikacji są także podcasty, które dziś towarzyszą nam niemal na każdym kroku i które traktujemy jako równoprawne i opiniotwórcze medium. Ekspertka kampanii wystąpi w podcastach ZdrowoTOK (Onet), RadioKlinika, a także w podcaście ekologicznym Pauliny Górskiej, gdzie opowie o związkach między rosnącą liczbą alergików a zanieczyszczeniem środowiska i zmianami klimatu.
Godzina dla oka – akcja na miarę współczesnych potrzeb
Z kolei marka Hyal-Drop w tegorocznej kampanii zwróci uwagę na różne style życia oraz potrzeby konsumentów. Specjalnie stworzona akcja #GodzinaDlaOka będzie początkiem społecznej dyskusji o konieczności dania naszym oczom wytchnienia i zainspiruje do działania. Autorzy kampanii zachęcą Polaków do przyjrzenia się swoim zwyczajom w zakresie dbania o wzrok oraz poradzą im, w jaki sposób mogą zadbać o codzienny odpoczynek i nawilżenie oczu.
W ramach realizacji założonej strategii agencja zajmie się stworzeniem eksperckiego poradnika (z udziałem autorytetu medycznego), a także przeprowadzi badanie opinii i zorganizuje konferencję prasową. W trakcie kampanii zaplanowane są także działania w przestrzeni Instagrama z udziałem makro i mikro-twórców. Do akcji, przeprowadzanej za pośrednictwem platformy BrandLift, zaangażowanych zostanie kilkudziesięciu twórców, których profile pozwolą dotrzeć z przekazem do bardzo szerokiej, a przy tym zróżnicowanej grupy odbiorców. Nie zabraknie także działań digitalowych oraz tych prowadzonych w przestrzeni miejskiej – w ośmiu popularnych lokalizacjach w największych miastach marka zrealizuje działania OOH w formie citylightów przygotowanych w technice druku soczewkowego, dającego efekt iluzji ruchu.
Dla obu marek agencja będzie prowadzić regularne działania media relations z udziałem ekspertów medycznych (okulista i alergolog) oraz obsługiwać profile Hyal-Drop i Ektinu w mediach społecznościowych (Instagram i Facebook).
Działania po stronie Bausch & Lomb realizuje Tomasz Sroka, Natalia Pelińska, Marzena Rakocińska i Karolina Mirkowska. Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiada zespół: Justyna Giers, Agnieszka Danowska, Justyna Spychalska, Nikodem Chudzik, Rafał Taranowski, Agnieszka Stępniak i Agnieszka Kuźniak.
Link do strony artykułu: https://adserver.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/38-content-communication-i-bausch-lomb-w-trosce-o-oczy-polakow